چندتا جوک
 
تفريحي
خوب نیستیم،بهترینیم
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 14:4 ::  نويسنده : ماهان اسدپور

 

به غضنفر میگن: تو پیامبرا به کدومشون ارادت بیشتری داری؟ میگه: حضرت سوج. میگن : حضرت سوج نداریم که ؟ میگه : خودم دیدم پشت یه ماشین نوشته بود یا سوج

به غضنفر میگن یه موجود نام ببر میگه : آب جوش. میگن آب جوش که موجود نیست. میگه: والا من از تبریز که میومدم تو جاده نوشته بود آب جوش موجود است
 

از غضنفر می پرسن چه جوری بستنی کیم می خوری؟ می گه: می ذارمش لای نون، سیخشو می کشم بیرون
 

طرف روزه می گیره، 5 دقیقه به اذان روزشو میشکنه. می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم
 

اولی: مدل جدید سمند ضربه ی بزرگی بر پیکر صنایع خودرو سازی ژاپن وارد کرد.
دومی: چطور؟
اولی: با دیدن این مدل جدید، تمام صاحبان و مهندسان اتوموبیل سازی ژاپن از خنده مردند!!!
 
از غضنفر میرسن: اسمت چیه؟ میگه: حمزه، ولی توخونه شیش کوچولو صدام میکنن
 
 
همیشه یادت باشه فقط یکی هست که به خاطر تو نفس میکشه... اونم دماغته!

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


من ماهان هستم.از بوشهر. وبلاگی که در آن حضور دارید فقط به جهت سرگرمی شما بازدید کننده گرامی است. جهت اضافه کردن مطالب میتوانید عضو وبلاگ شوید. ادرس فیسبوک من: www.facebook.com/mahan.asadpour
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



javahermarket

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی